با تمام شدن سال، آیا فکر کردن به امور مالی باعث اضطراب می شود؟ آیا کسب و کار شما به آرامی در بدهی فرو می رود یا مسیر استراتژی کسب و کار خود را از دست داده اید؟
اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، ممکن است یکی از این 5 اشتباه را مرتکب شده باشید:
- ایجاد یک استراتژی فقط یک بار در سال: استراتژی یک فرآیند مستمر است. اکثر کسب و کارها اشتباه می کنند که یک بار آن استراتژی را ایجاد می کنند و فکر می کنند کار تمام شده است. با این حال، ساختن یک استراتژی مؤثر، فرآیندی مستمر برای بازگشت به تابلوی طراحی و استراتژیسازی مجدد در حین حرکت است.
- استراتژی از بالا به پایین نیست: این یک دیکته از طرف مالک یا مدیر نیست. استراتژی موثر تلاش جمعی اعضای تیم با مجموعه ذهنی مشابه است. آیا شما مدیر عاملی هستید که فکر می کنید می توانید طرح را کنار بگذارید و منتظر اجرای آن باشید؟ اگر بله، ممکن است نتایج شما محدود باشد و ممکن است سطح خرید مورد نیاز خود را از تیم خود دریافت نکنید
- اعتقاد به این که استراتژی فقط مجموعه ای از چارچوب های تحلیلی است: یک استراتژی تجاری موثر فقط مربوط به اعداد نیست، بلکه در مورد ارتباطات استراتژیک نیز هست. این توضیحی است درباره اینکه چگونه فکر می کنید موفق خواهید شد و آن را مطابق با آن اجرا کنید. این در مورد ایستادن و اجرای ابتکارات برای به دست آوردن نتایج مورد نظر است.
- سریع عمل نمی کند: یک استراتژی تجاری مؤثر، استراتژی است که نتایج را به صورت دورهای ارزیابی میکند و در اسرع وقت برای اطمینان از اجرای صحیح کمک میگیرد. فرصت ها باید به سرعت و اغلب با عدم اطمینان بیشتر از آنچه برای اکثر مردم راحت است، انجام شوند.
- درک نادرست معنای واقعی استراتژی کسب و کار: برای اجرای موثر استراتژی کسب و کار خود، باید درک کنید که استراتژی واقعاً به چه معناست. یک استراتژی تجاری موثر بیانیه ای از فعالیت ها و سرمایه گذاری هایی است که یک کسب و کار را به سمت ایجاد و به دست آوردن ارزش اقتصادی سوق می دهد. استراتژی شامل طرز فکر شما در مورد کسب و کارتان است.
لازم نیست به تنهایی آن را برطرف کنید، همین امروز یک تماس اکتشافی رزرو کنید و اجازه دهید مشاوران ما به شما کمک کنند تا یک برنامه گام به گام ایجاد کنید تا کسب و کار خود را به مسیر درست برگردانید، بدهی خود را پرداخت کنید و برای آینده پس انداز کنید…