کسب و کار خود را در برابر COVID-19 واکسینه کنید!


فصل ناخوشایند آنفولانزا بر مردم سراسر جهان تأثیر می گذارد. این یک یادآوری هوشیارانه است که مردم اقتصاد، مشاغل و جوامع ما را به جلو سوق دهید. حقیقت این است که همه صاحبان کسب و کار باید با در نظر گرفتن تأثیر رویدادهای بالقوه بر روی خط پایانی رهبری کنند – چه این رویدادها در کنترل آنها باشد، چه موارد مشابه با شیوع اخیر ویروس کرونا. که خارج از کنترل آنهاست. ما امیدواریم که کسب و کار شما قادر به مقابله با اثرات این باشد کووید 19 ویروس!

هنگامی که فصل آنفولانزا فرا می رسد، کسب و کارها می توانند از راه های مختلفی آسیب جدی ببینند. همانطور که ما به صورت دست اول در اینجا در آلبرتا دیدیم – وقتی مردم سفر را متوقف می کنند، تقاضا برای سوخت کاهش می یابد. بدون تقاضا برای سوخت، قیمت نفت کاهش می یابد و سهم در سهام نفت کاهش می یابد. و متأسفانه ما آلبرتایی‌ها می‌دانیم که این یعنی چه – اخراج!

در مورد COVID-19 نیز شاهد کاهش در کل فعالیت های تجاری هستیم. مردم در حال اجرای اقدامات قرنطینه و قرنطینه برای محدود کردن شیوع ویروس و محافظت از رفاه شخصی خود هستند. مدارس و مهدکودک ها تعطیل می شوند و والدین چاره ای جز ماندن در خانه با فرزندان خود ندارند. کارفرمایان روش های کار از خانه را آغاز می کنند یا به دلیل کمبود مشتری/مشتری به طور کلی تعطیل می کنند. همه اینها منجر به تعداد قابل توجهی از اخراج می شود.

مردم از رفتن به فروشگاه های محلی برای خرید خودداری می کنند. و در آینده، هزینه های اختیاری به حداقل می رسد. سرمایه‌گذاران در حال تماشای عناوین اخبار هستند – شاهد اخراج و کاهش سرمایه‌گذاری‌ها – در حالی که بازارهای سهام اکنون به پایین‌ترین سطح خود در 35 سال گذشته نزدیک می‌شوند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، مهم است که گام های ProActive برای مدیریت ریسک های کسب و کار خود بردارید. در اینجا چند نکته برای کمک به مدیریت خطرات کسب‌وکارتان با پیشرفت همه‌گیری COVID-19 وجود دارد:

  1. پوشش بیمه ای خود را بررسی کنید. آیا می توانید آنچه را که فکر می کردید “رویداد با احتمال کم” است، اکنون که به “رویداد با احتمال زیاد” تبدیل شده است، بیمه کنید؟ قبل از شروع پوشش مراقب دوره های انتظار باشید.
  1. اعداد خود را بدانید اگر نسبت به امور مالی روزانه، هفتگی و ماهانه خود آگاه باشید و شاخص های سرنخ خود را از نزدیک مشاهده کنید، می توانید به جای اینکه دیوانه وار با استراتژی های واکنشی دست و پنجه نرم کنید، به طور ProActively از منحنی ها جلوتر باشید. چگونه می توانید ارتباط و اهمیت خود را به بازار با توجه به همه گیری معطوف کنید. پیام شما به طور کلی باید تغییر کند!
  1. دریابید که چگونه (و کجا) می توانید جمع شوید بودجه اضطراریآیا از پس‌اندازهای شخصی، وام‌ها، فروش دارایی‌ها، افزایش هزینه‌های کارت اعتباری، درخواست از دوستان و خانواده برای وام دادن به شما، مذاکره مجدد وام مسکن، اجاره، وام یا شرایط پرداخت تامین‌کننده ناشی می‌شود؟ چه هزینه های ثابتی را می توانید کاهش دهید؟ شروع به پرداخت بخشی از مبلغ بدهی به همه تامین کنندگان کنید تا همه بدون استفاده از جریان نقدی شما تا زمانی که بیماری همه گیر بگذرد، “کمی” دریافت کنند.
  1. یک را دریافت کنید طرح فاجعهدر محل اگر مجبور باشید درهای خود را برای مدتی ببندید، این برای 1) کارکنان، 2) مشتریان 3) موجودی کالا 4) صاحبخانه 5) تامین کنندگان و 6) بانکدار شما چه معنایی دارد؟
  1. اگر خدمات ضروری را ارائه نمی‌دهید، کارمندان خود را به سطح استخوانی کاهش دهید. مردم در حال بستن کیف پول خود به روی تمام مخارج اختیاری هستند، بنابراین اگر کسب و کار شما به جای یک “خواستن” می فروشد. نیاز دارنددرآمد شما احتمالا ضربه خواهد خورد. حتماً مقررات حوزه قضایی خود را برای اخراج، بیمه کار، مرور کنید. بهداشت و ایمنی شغلیو دستورالعمل های دیگری که از زمان شیوع بیماری به روز شده اند.
    • از کارکنان بخواهید در صورت بازگشت از سفر خود را ایزوله کنند
    • کارکنان ضروری و غیر ضروری را شناسایی کنید
    • اعضای تیم قطار متقابل
    • عملیات حیاتی و عملیات غیر حیاتی را شناسایی کنید – کدام بخش(های) کسب و کار را می توانید به طور کامل تعطیل کنید؟
    • رویدادها را به تعویق بیندازید یا لغو کنید
    • بازدیدکنندگان غیر ضروری در محل کار را محدود کنید
    • جلسات را از طریق تلفن یا حفظ فاصله 3 متری برگزار کنید
    • در مورد نحوه محافظت از نیروی کار خود بیشتر بخوانید
  1. موجودی را برگردانید و/یا به میزان قابل توجهی کاهش یا توقف سفارشات از سوی تامین کنندگان موجودی. سهام شما احتمالاً بسیار کندتر از قبل حرکت می کند (مگر اینکه دارو، غذا یا دستمال توالت بفروشید).
  1. اکنون با صاحبخانه خود صحبت کنید تا ببینید آیا او در طول این مدت بخشی از پرداخت ها را با شما برای جبران کسری باقی مانده سال دریافت می کند یا خیر. از آنجایی که بهبودی کسب و کار شما زمان می برد، سعی کنید چندین ماه برای پرداخت کاستی ها مذاکره کنید.
  1. اکنون با بانکدار خود صحبت کنید تا گزینه های خود را برای پرداخت سود فقط به وام ها یا به تعویق انداختن پرداخت ها تا پایان همه گیری ارزیابی کنید. همچنین، دریابید که آیا می توانید به خط اعتباری بزرگتری دسترسی داشته باشید یا خط اعتبار فعلی خود را به وام مدت دار تبدیل کنید تا سرمایه در گردش بیشتری آزاد کنید. دریابید که آیا می‌توانید با دارایی‌های شخصی که به عنوان امنیت استفاده می‌شود (به عنوان مثال خانه) به وام‌هایی دسترسی پیدا کنید.
  1. سرمایه گذاری های استراتژیک در کسب و کار خود مانند خرید سرمایه، ارتقاء سیستم و غیره را به تأخیر بیندازید. رقابت خود را از نزدیک تماشا کنید زیرا ممکن است فرصت هایی برای گرفتن سهم بازار آنها با بازاریابی استراتژیک یا به دست آوردن آنها وجود داشته باشد، اگر آنها به خوبی شما از آنفولانزا عبور نکنند.
  1. تمیز کردن + ضد عفونی کردن برای کاهش انتقال ویروس / باکتری. بیشتر اوقات
  1. یک برنامه ارتباطی برای ارتباط با مشتریان ایجاد کنید. استخدام یک متخصص روابط عمومی را در نظر بگیرید تا ارتباطات تجاری خود را از طریق همه گیری مدیریت کند.

جای تعجب نیست که ما به احتمال زیاد شاهد بدتر شدن اوضاع قبل از بهتر شدن هستیم. زنده ماندن کلید است!

دیدگاهتان را بنویسید